Nauczyciel prowadząc lekcje na temat „wirusy i prog antywirusowe” w gim przeprowadził wykład, którego 1 z działów był temat „darmowe programy antywirusowe, skąd pobrać” spełnił tym samym zasadę:
Realizując temat „urządzenia peryferyjne” metodą Flipped Classroom uczniowie zapoznają się z multimed materiałami rzygotowanymi przez nauczyciela. Spełniono tym samym zasadę:
Metoda praktyka nauczyciel na lekcji na temat „prawne aspekty użytkow komputera” powinien zastosować metodę:
w metodzie tej nauczyciel odgrywa rolę uczącego się, a rolą uczniów jest przygotowanie materiałów do nauczania i zmierzenie się z uczeniem.
Uczniowie mogą tworzyć włąsne materiały dydaktyczne, mogą dzielić się między sobą i publikować w sieci.
Nauczyciel nie kontaktuje się z uczniem, ale przygotowywuje materiały do pracy ucznia z treścią nauczania
Na lekcji dotycz. Urządzeń peryferyjnych uczniowie ogladają film i notują najważniejsze dane , zrealizowana jest zasada:
Nauczyciel na początku lekcji na temat „wirusy i programy antywirusowe „ w dim, przeprowadził pogadankę, spełnił zasadę:
W metodzie tej nauczyciel powinien zapoznać ucznia z celami, zasadami gry oraz zadaniami do wykonania
Powinno być wyłącznie przeprowadzane na końcu procesu nauczzania bo każdy inaczej się uczy, a ważny jest efekt
Nauczyciel przeprowadzając lekcje na temat hist informatyki w gim, przeprow wykład, którego 1 z działów był temat współczesne zastosow informatyki i spodziwwanych kier rozwoju. Spełnił zasadę:
Na lekcji „urządzenia peryferyjne” uczniowie korzystali z książek, folterów i stron WWW przygotow przez nauczyciela, spełniono zasadę:
Uczniowie w oparciu o zasoby internetu sami tworzą pytaia do tematu, wymieniają się i dop na pytania kolegów